Místní akční plán vzdělávání
na území ORP Zábřeh IV

“Učíme děti, ne předměty”

Pravidelné setkávání ředitelů a zástupců škol II – skupiny A a B

Na základě dobré zkušenosti z minulého roku jsme se rozhodli Vám nabídnout možnost vzájemného inspirativního setkávání. Pro tento školní rok se nám podařilo vytvořit 2 skupiny. Naším cílem je Vám vytvořit prostor pro vzájemné sdílení, které zastřešuje facilitátor. Úkolem facilitátora je nastínit téma a vytvořit prostor pro Vaši vzájemnou diskusi. V každé skupině se tedy předpokládá aktivní zapojení ředitelů/zástupců a účast na všech termínech. Aby sdílení dobře fungovalo, je potřeba, aby skupinu tvořil uzavřený okruh účastníků. Zvažte prosím tedy, do které skupiny se přihlásíte, všechny termíny jsou dopředu známé

Nabízíme 2 možnosti: 

Skupina A:

Jméno facilitátora: Mgr. Ivana Maxová

Zkušenosti a zaměření facilitátora:

Mgr. Ivana Maxová byla 19 let ředitelkou úplné ZŠ Zruč nad Sázavou. Momentálně působí jako odborný poradce Eduzměny. Jako ředitelka realizovala ve spolupráci s Eduzměnou např. rozvojový plán školy, pravidelnou reflexi práce pedagogů, formativní přístup, byla spoluzakladatelkou týmů duševního zdraví a jiné. Absolvovala kurzy jako např. Ředitel naživo, Ředitel koučem a Mentorský kurz. Svým zaměřením a zkušenostmi může být pro mnohé ředitele inspirací.

Popis zaměření skupiny:

Tyto termíny jsou určeny pro uzavřenou skupinu ředitelů a zástupců z úplných škol. Účastníky tvoří vždy dvojice ředitel/ka + zástupce, což je ověřený model z kvalitních kurzů, který zabezpečuje lepší přenos znalostí do praxe. Čtyři místa budou nabídnuté průvodcům do škol. Maximální počet účastníků je 20. Setkávání bude koncipované jako sdílení zkušeností ředitelů, náměty z praxe Ivy Staré a plánování zavedení inspirativních námětů do praxe. Na dalším setkání bude následovat sdílení zavedených novinek v praxi. Jde tedy o aktivní zapojení všech účastníků. Nutná je účast na všech 4 termínech.

Den a čas setkání: Pondělí 14:00 – 17:00 (s přestávkou)

Místo realizace: Geshader, zasedací místnost MAS HP Kladská 1, Šumperk

Témata a termíny setkání:

4.11.2024 Tvorba strategie školy a její realizace
2.12.2024 Efektivní vedení porad na úplné škole
3.3.2025 Učící se skupiny učitelů
5.5.2025 Wellbeing dětí a žáků/Spolupráce s rodiči – skupina si vybere téma dle preferencí

Skupina B:

Jméno facilitátora: Mgr. Jana Lysáková

Zkušenosti a zaměření facilitátora:

Facilitátorka Mgr. Jana Lysáková pracovala jako HR manažerka a ředitelka obchodních firem, řídila malotřídní školu v Jindřichově. Má certifikovaný koučovací výcvik a působí jako koučka a mentorka. Lektoruje kurzy zaměřené na osobní rozvoj, změnový proces, manažerské a komunikační dovednosti. Dále působí jako průvodce ve školách a spolupracuje při stanovování a realizaci rozvoje školy.

Popis zaměření skupiny:

Tyto termíny jsou určeny pro uzavřenou skupinu zástupců ZŠ. Podmínkou je účast na všech termínech. Na prvním setkání vygenerujeme témata, kterým byste se chtěli věnovat a následně budeme postupně těmito tématy procházet. 

Den a čas setkání: Čtvrtky  14:00 – 17:00

Místo realizace: Místo realizace může být zasedací místnost MAS Horní Pomoraví, Geschaderův dům, Kladská 1, Šumperk nebo po dohodě s účastníky budete jezdit po zapojených školách. 

Témata a termíny setkání:

20.2.2025
6.3.2025
23.4.2025
5.6.2025

Závazné přihlášky vyplňte v online dokumentu https://docs.google.com/spreadsheets/d/1WA6VIy3vVeNB5ZMst5ukfB7Yjlwz-_fQ7Cfb-AnXA_s/edit?gid=0#gid=0

Kontaktní osoba: Ing. Ivica Másilková, masilkova@hornipomoravi.eu, tel: 608 207 414

Aktuality

Naši partneři